Spruta + skola

Hej !
Har precis kommit hem från skolan .
Orkade inte stanna på mfk idag . Har typ tröttnat lite . Idag i skolan så tog jag sprutan , det var ett vaccin mot röda hund, påssjukan och något mer . Den kändes knappt men jag var rädd iallafall . Fast jag hade Magda och Leo med mig så det är lugnt . Leo är mitt gosedjur . ^^ Jag kollade vikten och längden och jag var precis normal . :D Fast jag var lite längre än medelängd , känner mig lite stolt faktiskt ! x) Men nu ska jag snart försöka att ta och få igång 
The Sims 3 som inte vill starta . Men nu ska jag försöka att inte ge upp . (:

/ Hedda ♥

Kommentarer
Skrivet av ♥ LOUISE NYBERG

Sv: ja, det var inte så roligt. Hehe, men nu är de tvättade i alla fall :)

2010-02-17 @ 17:46:15
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0