Vampire diaries & Twilight

Igår såg jag på Vampire diaries kl 20.00 . Det handlar då om en vampyr och en tjej . Tjejen heter Elena och killen heter Stefan . Elena känner inte till att Stefan är vampyr och hon blir lite kär i honom typ . Elenas och hennes brors föreldrar dog för några månader sen och de är väldigt ledsna . De bor istället hos sin moster Jenna .

En likhet som jag hittade var att Stefan sa åt Elena att läsa Svindlande höjder . Haha kunde de inte kommit på något bättre lixxom ? Det verkar ha blivit mode nu att ha en flicka som är människa och en eller flera killar som är vampyr.

Här är en likhet som jag störde mig på ganska mycket .


Det röda äpplet .

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0