Håll på att bli påkörd och Pellefant också ! ;O

Hej !
Idag har jag varit med de finaste personerna . Det var finfint ! :> Helen snodde CWs mössa, det var kul fast lite synd om CW kanske . Haha . Efter att ha gått hem med Elsa och Magda gick jag och Magda hem till Magda. Vi gjorde läxorna . Sen ringde Alex och sa att vi skulle komma till mfk och gå ut och äta med henne, så vi gjorde det. Sen när Magda stack till stallet gick jag och Alex in en snabb sväng på myrorna. Jag köpte en ellefant, han heter Pellefant . :3 Sen skulle vi gå över gatan och jag sprang mot rött och höll på att bli påkörd av en buss som tuta helt galet . Jag fattar inte varför jag sprang och det var läskigt, någon konstig reflex eller något antar jag . :/

Många kramar !
// Hedda & Pellefant ♥

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0