Har ingen ork kvar :/

Som rubriken säger orkar jag inte typ något längre . Vill bara ligga hemma och läsa och dricka te och juice hela dagarna . Orkar inte dessa dumma läxor ! De förstör mitt liv och min frihet ! °-° Usch , någon som håller med ? Engelska läxan skulle lixxom vart inne i Onsdags . :( Så sitter man här, bloggar stressat av någon anledning och sniffar parfym och vet att man behöver göra en massa saker . Svenskan tex och matten också . PALLAR INTE ! Snälla någon dra iväg mig till ett litet hus där jag kan leva som eremit och läsa Sagan om de två tornen och inte bry sig ett skit om tiden som rinner iväg .

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0