Hej hej !

Hej !
Äntligen funkar vårat internet igen , det ända vi behövde göra var att starta om stystemet . .___.' Jaja . Idag har jag varit med Emma . Vi var på ringen . Nu ska ni få höra hur Emma gjorde bort sig på H&M . x)

Jag och Emma är på väg mot kassan , vi ska gå genom provrummen som genväg .
Lite framför oss står en kille i vår ålder med sin mamma .
Emma : Hm, han var snygg .
Jag är helt chockad, vad sa hon ? Killen hade hört och hans mamma också .
Jag tar Emma och går snabbt iväg .
Jag : Hahahahahahahahahaahahahahahahaa ( ggr 10000  )!
Emma : *skrattar också* .
Jag : Varför sa du så där ?
Emma : Orden blev fel, jag hade tänkt säga att han hade passat bra ihop med dig .
Jag : *skrattar ännu mer* .


Haha dagens bästa ! xD

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0