Teater .

Hej !
Idag såg jag, Alma och mormor på Bröderna Lejonhjärta på stadsteatern . Den var jätte bra ! Innan den började så hände något mystiskt !

Vi sitter otåligt och väntar på att teatern ska börja .
Jag : * känner något slå i knät * .  Höh ?
Alma : Tittar nyfiket på vad det är .
Jag : * Kollar ner och ser att det är en liten påse svenska lantchips * .
Mormor : Hm, någon måste ha tappat dem .
Jag : Eller slängt iväg dem .
Alma : Är dem våra nu ?
Mormor : Nej vi måste vänta och kolla om någon vill ha dem .
Vi väntar hela teatern .
Tills den är slut .
Alma : Kan vi äta chipsen nu ?
Mormor : Nej det kanske är någons och så ser de oss äta deras chips .
Vi åker hem och Alma delar upp chipsen så att hon får dubbelt så mycket som mig .

Så om ni vill ha gratis chips , gå på teater ( helst Bröderna Lejonhjärta ) .

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0