The Sims 3

I detta inlägg ska det stå om The Sims 3.



Först tänkte jag visa lite bilder :




Min sim sitter och skryter om sina trädgårdskunskaper med döden ( dock verkar han inte särskilt intresserad xD )


mwihihi


Systrarna Nyström har kalas för den minsta :)

:)

En kille i en av mina andra familjer är så känd att han får signera autografer ! 8D

xD sims 3

Min ena sim har fastnat med handen i bordet. Som tur var är det bara ett litet grafiskt fel . :)

sims 3

I nya Expansionspaketet World Adentures kan man utforka blandannat gravkammare och pyramider ! :D

the sims 3 :)

Ibland kan man hitta skelett där, av döda utforskare ! :o

 flicckkaa

Ibland när man laddar ner från andra hemsidor som inte är Sims 3s officiella hemsida kan kläderna passa både barn och vuxna, här är ett fint exempel. x)




Nu kommer lite användbara fusk:

Kaching - ger dig 1 000 kr.

Motherlode - Ger dig 50 000 kr.

TestingCheatEnabled true - Gör så att du kan göra massa saker, fuska dig till bättre jobb, göra så att du inte har några behov, gör så att du kan lägga till andra simmar i familjen, gör så att du kan teleportera dig och massa mera.

Help - Gör så att det kommer upp lite fusk ur fusk rutan.






Mer om Sims kommer senare !

Kommentarer

Här nere kan du kommentera ♥

Vad heter du ? ♥
Brukar du besöka mig ? ♥

Vill du ge mig din epost?♥

Har du någon blogg ? Isåfall vad heter den `♥

Skriv det du vill här under ♥

Trackback
RSS 2.0